Sen kväll

Nu har jag pluggat matte i flera timmar, och jag känner mig verkligen som en plugghäst. Är sjukt trött och ska snart gå och lägga mig. Imorgon är det en ny dag och en ny vecka, och visst börjar den bra. Har sovmorgon till 10.15 eftersom alla musikklasser ska in till stan för att repa inför julkonserten. Är hemma runt 17.00 men det är det värt eftersom att det kommer bli så kul! Blir nog inget bloggande imorgon, kommer nog vara väldigt trött när jag kommer hem och sen så måste jag ju också plugga mer matte. Måste verkligen få MVG på provet på onsdag. Men nu ska jag äntligen få sova. godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Du ÄR en plugghäst carro. :D

2008-12-09 @ 17:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0