Hej bloggen

Min dag har vart okej, börjar låta som en vana för mig att säga så, haha. Nej men skolan kan nästan aldrig vara bättre än okej eftersom skola är skola. Det innebär ju långa lektioner, tråkiga lärare, prov osv. Ni förstår någ vad jag menar. Men givetvis finns det sköna människor i skolan, som gör att den blir mycket roligare, tack och lov!  början 8.10, och gud så jobbigt det var att stiga upp ur sägen, och jag undrar verkligen hur jag kommer kunna klara av att gå upp imorgon bitti. Vi ska nämligen mötas 6.45 i skanska för att ha ett lucia tåg, och efter det går vi till skolan och har matte och svenska och äter lunh, och efter det åker vi till stan och har ett luciatåg där. Det är bestämt att noshin ska vara lucia det här året eftersom att hon aldrig fick vara det förra året, då en annan tjej som några personer ur företaget, hade valt ut skulle vara. Men jag tror inte att får vara lucia på bägge, men våran musiklärare har inte sagt något mer om det, så vi har ingen aning. Vi räknas bara hemma runt 17.00, det kommer verkligen bli en jobbig dag, men ändå rolig såklart. Måste typ upp 5.00 för att hinna duscha och allt. Den första lektionen idag var iallafall slöjd, och alla som var klara med sitt arbete fick göra vad dom ville, och eftersom att jag och elin inte något att göra, satte vi oss och jobbade svenska under nästan hela lektionen, som typ var tre timmar lång. Och jag fick en jättesöt tomte som noshin hade gjort åt mig under lektionen, så sjukt gulligt av henne! Mamma har redan börjat med maten, och det blir nånting med fisk och det är faktiskt ganska gott! Nu ska jag hitta på någonting annat, datan får vänta tills ikväll, hörs då. pussisar


Kommentarer
Postat av: Jannie

DU har väll inte missat att jag färgat håret?

Vill gärna ha din åsikt, blond eller brunett!





Pussa Pussa!

2008-12-11 @ 16:34:23
URL: http://chirlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0