Saturday

Nu har jag äntligen fixat mig i ordning! Somnade framför tvn vid typ 3 igår natt. Kunde inte sova, så jag satte på tv, och kollade på ett jättebra film. Wrong turn tror jag att den hette, och sen råkade jag somna. Det är nog första gånger det händer mig. Gick iallafall upp vid 12, då natta ringde och frågade om jag kunde följa med henne till centrum för att köpa en present till simelia, som ska ha fest ikväll, och visst sa jag ja. Men innan det gick jag in i duschen och blev klar på en halvtimme. Rekord kan jag säga! Efteråt ska vi dra hem till natta och ha lite trevligt, som vanligt. Och senare ikväll blir det fest, ska bli skitkul! Men nu måste jag fixa mig, ska möta natta hel. byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0