12/12

Hellu sweeties! Dagen började med att jag gick upp ur sägen typ 6.15 vilket inte var så bra eftersom att jag skulle möta klassen 6.45 utanför skanska, så jag fick stressa som fan. När jag var där sa våran musiklärare att det hade blivit ett missförstånd med de som jobbade där. De trodde nämligen att vi skulle sjunga 6.45 fastän det var bestämt 7.30 så vi fick skynda oss. Det var väldigt tråkigt att sjunga för dom eftersom att de var så få och såg helt döda ut. Men allt gick bra förutom att jag började må illa. Efterår satt jag och sofia kvar i vårat omklädningsrum tills alla hade gått, och sen gick vi till skolan vilket var ganska långt bort. Och när vi var framme fick alla som ville gå upp till spanskasalen och titta på shrek 2 på spanska, och det gjorde vi. Efter det hade vi svenska och matte. På svenskan övade jag, mia och ellen på våran engelska sketch, och på matte så klurade jag och min lärare på ett mattetal som typ va överkurs, och eftersom att vi inte kunde komma på svaret sa han att han skulle återkomma till det. Så han ringde mig typ nyss och sa svaret, haha! Sen åt vi lunch och hade typ 1 timme rast, och möttes sen vid station, och åkte in till stan med 8m. Vi lussade i fredriks mammas jobb, och när vi kom dit kände jag genast att jag började må riktigt illa, och när jag gick på toa upptäckte jag att jag hade mens. Och jag kände att jag verkligen inte kunde vara med fastän jag så gärna ville det, så jag fick stå och kolla på. Tänk att det alltid ska förstöra allt det roliga för mig. Sjukt jobbigt. Efteråt fick vi ta så många lussebullar vi ville, plus julmust. Sitter just nu och väntar på att idol ska börja. Det är final, och det står mellan alice och kevin. Tycker att både är riktigt bra, men kevin är ju ändå den personen som verkligen förtjänar att vinna. Ikväll gästas även Idol av Il Divo som sjunger helt underbart bra! Idolerna ska sjunga ett eget val, tittarnas val och årets vinnarlåt With every bit of me. Ha en sjukt bra kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: ROXY

faan att alice inte vann :`(

2008-12-14 @ 14:34:11
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0