Idolfreak

Sitter i sängen och väntar på att idol ska börja.

Jag måste erkänna att jag har blivit en idol freak. Har inte missat ett enda avsnitt sen det började. Vanligtvis brukar jag bara kolla på dom första avsnitten då det är uttagningen. Det jag tycker är roligast. Men denna säsong är så mycket bättre än alla andra. Bättre jury och bättre sångare. Oftas får jag en favorit på en gång men nu iår är det mycket svårare, alla är så himla duktiga. Och nu är det bara robin b, alice och kevin kvar! Sjukt bra att johan åkte förra veckan. Såg ni den där tjejen som typ visades med på tv förra veckan för att hon typ skrek som fan när johan sjöng och sen svimmade när han åkte ut? haha hon var ju helt sjuk.

Idag ska de sjunga låtar som juryn valt åt dom, och gissa vad? Leona Lewis kommer också! Hennes låtar är så sjukt bra! I just love her.  Innan det börjar ska jag nog ta en dusch så jag slipper göra det sen när det är slut. Låter som en smart ide. Efter idol ska jag kolla på kanal 5s nya tv-serie fringe. Verkar vara rätt bra så ska ge det en chans.


Idag så gick skolan bra. Kunde allt på franskaförhöret, och sen på idrotten var temat badminton och pingis, och jag och lucas försökte slå rekordet 60, och vi kom upp till 109! Bra va? Och bättre ska det bli. Under lektionen kom våran musiklärare och delade ut ofixade kransar, med en massa ståltrådar som vi skulle ta hem och fixa över helgen, till lucia. Det ska bli så himla kul med alla lucia och julkonserter vi ska ha! Can`t wait.

Kommentarer
Postat av: rasmus

hahah ja du är verkligen helt galen i Idol carro :D

2008-12-06 @ 12:49:00
Postat av: Nina

söt blogg, ha en bra dag.

2008-12-07 @ 18:23:33
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0