Just another Tuesday

Här sitter man framför datorn en tisdagseftermiddag. Har egentligen inte tid, måste göra både soläxan och plugga till matteprovet. Inte kul, men väldigt viktigt. Tänkte skriva lite om dagen innan jag börjar.
Idag var skolan för en gång skull ganska rolig. På engelskan fick vi öva på lite sketcher i olika grupper. Och jag, mia och ellen bestämde oss för att göra en sketch tillsammans. Den ska typ handla om snövit, fast vi har gjort om den ganska mycket, så det kommer lixom vara ett skämt av hela berättelsen. :) Och på svenskan fick vi ha musik på, fast bara med lungna låtar såklart. Och då vare lixom en låt som var lugn från början med sen blev jättesnabb, och det lät så himla roligt så alla satt typ och garvade under hela lektionen. Det låter säkert helt sjukt, men det var ju bara såååå kul! Och under solektionen fick vi titta på en ganska intressant film om pyramider och mumier som begravdes i dom och sånt där, i en timme och 10 minuter. Så tänk er hur jobbigt det var att sitta still så länge lixom. Efter skolan gick jag till centrum med maria, och kollade runt lite. När mamma kommer hem har både med sig julmust och en ny foudation till mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0