Lördag och söndag

Hejsanhejsan alla bloggläsare! Orkade faktiskt inte blogga igår, var nämligen med hanna hela dagen. Först gick vi till centrum och kollade på när tre dansgrupper från danshuset som vi går på uppträdde, och så gick vi runt ganska länge i centrum. Och sen gick vi till ica och köpte godis, och sen drog vi hem till mig. Hemma hos mig satt vi och fikade och kollade på not another teen movie, och den var verkligen jättebra. Typiskt tjejfilm. Och sen satt vi framför datan, och runt när hanna drog hem, runt 22.00 satt jag och kollade på faddergalan med mamma. Idag råkade jag försova mig så jag fick springa till kyrkan helt ofixad. Som ungdomsledare måste man nämligen gå till kyrkan en gång i månaden och hjälpa ledarna med lite saker, och tro mig, det är sjukt kul! Jag och hampus fick iallafall bära kollekten. Vi brukar alltid tävla om vem som får in mest pengar i sitt kollekt, och det är ju förståss jag som alltid får in mest, haha. Efter gudtjänsten gick vi till församlingshemmet och fikade. Och efter det gick jag till centrum med amanda h, och när vi satte oss på en bänk kom det en tjej och en kille och satte sig bredvid oss. Och tjejen satte sig på killen och grovhånglade och snackade om sex. Ofta man gör så lixom? Efter en stund så kunde vi inte hålla oss för skratt så vi gick därifrån och asgaravde, haha. Om en stund ska jag åka in till stan med mamma, får se om vi kommer hem med något fint. puss och kram! PS. idag fyller älsklingen zanna 14 år, grattis gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0