Tjockis

Guuuuud vad jag känner mig tjock. Hade ju lovat mig själv att inte äta så mycket sötsaker, men hur kan man motstå simelias mammas kladdkaka, seriöst? Sjukt god. Och alla ni som känner mig vet hur mycket jag älskar den, haha. Vi hade det iallafall jättekul. Vi kollade på dirty dancing, och den var faktiskt bättre än vad jag trodde att den skulle vara. Sen jag kom hem har jag suttit och kollat på narnia, som går på tv just nu. Någon mer än jag som gillar den filmen? Och så kollade jag ju samtidigt lite på stjärnor på is, det är ju semifinal, och jag hoppas verkligen på att marcus fagervall och hans partner vinner! :) nu orkar jag inte skriva mer, puss på er!


Kommentarer
Postat av: Frida

vi hade det ruuligt

2008-12-06 @ 22:57:33
Postat av: ERIK

HAHAHA :D §

2008-12-07 @ 18:22:19
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0