To go or not to go?

Känner mig verkligen inte 100 idag. Vill och borde gå till skolan eftersom jag annars kommer missa så himla mycket, och just nu känns det faktiskt som att skolan går före min hälsa.
Feber har jag iallafall inte, även om det känns som det. Men mtt huvud värker som bara den. Får se hur jag gör, om jag stannar hemma lär det bli en del bloggning iallafall. En hel dag hemma är = en grymt uttråkad Carol! Förresten, har ni sett på årets julkalender? Såg precis på tredje avsnittet av den, och gud va dålig den är. De blir ju bara sämre och sämre för varje år.. usch


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, den nya julkalendern är verkligen riktigt dålig! Hoppas du blir bättre.

2008-12-03 @ 17:28:31
URL: http://carriee.blogg.se/
Postat av: sofia

krya på dig carro!

2008-12-04 @ 19:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0