Trötter over here

gokväll sötnosarna! ögonen kan kannpt vara öppna, och jag känner i hela kroppen hur trött jag är. Har suttit inne på en underbart bra glossida nämligen - glosboken.se. Där får man skriva in sina glosor på svenska och engelska sen förhör den dig. Sen kan man välja att den förhör dig på det felen du hade.  Superbra! Eh nu äre dags att gå in på toaletten och ta bort sminket, sen dra på mig en stooor t-shirt och krypa ner under duntäcket. Morgon dagen är redan planerad, ska spendera tiden med bästis då. nu orkar jag inte ens vara vaken längre.  och imorgon är det franska förhör, wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: K

Jättebra sida ju. Tack så mycket :D

2008-12-05 @ 17:11:32
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: baby @

Använder också glosboken, jättebra träning

2008-12-06 @ 15:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0