Uppdatera aldrig itunes!

Kom precis hem från middagen, och guud vad lyxigt det var måste jag säga! Vi åt i resturangen tiger och fick välja precis vad vi ville äta till både förrätt och efterrätt, och sen så fick vi också två biobiljetter + en menybiljett helt gratis av våra ledare. Tänk va rik kyrkan egentligen är! Jag och mamma har iallafall bestämt oss för att åka in till stan nån dag och spendera biljetterna. Det ska verkligen bli jätteroligt!

Borde egentligen kolla på Andra Avenyn men har inte hunnit kolla på förra veckans avsnitt och det måste jag göra så fort som möjligt. Orkar/Vill inte hamna efter i serien. Den senaste dagarna har jag varit väldigt irriterand. Idag så uppdaterade jag min itunes till den senste versionen. Hette något med 8. Så när jag skulle föra över lite ny musik åker alla låtar bort. Poff helt borta! Sen så nu har jag försökt få tillbaka alla låtar men det står att jag inte har tillräckligt med minne. Men jag har inte änns en enda låt, bild eller film på iPoden. Knas! Men tror jag har listat ut hur jag ska få det att fixa sig igen... Uppdatera aldrig itunes!

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha ja men det jag beställde var ju kanske inte det godaste direkt hahah :D

2008-12-10 @ 19:44:14
Postat av: carro

haha nej verkligen inte! det luktade ju jättekonstigt också

2008-12-11 @ 15:37:44
URL: http://typisktcarro.blogg.se/
Postat av: Nina

allt bra med dig??

2008-12-11 @ 16:35:36
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0