1a advent

Tjosan! Gick upp runt 9 för att hinna duscha innan jag och pappa skulle dra till det gamla apoteket där jag och min klass skulle stå och sjunga. När vi kom dit runt 11 var bara sofia, ellen och lucas där, så vi fick stå och vänta tills alla kom, och sen sjöng vi klockan 12 och 13. Vi fick träffa våran lärare som vi kommer ha efter jullovet, just nu har vi en vikarie som vi haft i typ ett halvår, och han suger! Därför känns det så himla skönt att vi får en ny, hon var verkligen jättetrevlig. Mia och jag köpte typ tusen påsar med knäck, vi är helt galna i det! Sitter än och äter på dom fastän jag verkligen inte orkar.. Efteråt följde jag med mamma och pappa till rusta, där köpte vi ljusmanchetter och en present till simelia, som ska ha fest på lördag. Hade tänkt följa med mamma till centrum nu för att leta kläder till festen, för det är nämligen disneytema och jag hittade inget disneyaktigt hemma, men så kom jag på att jag har tre prov den här veckan, så jag hinner tydligen inte. Hoppas ni får en roligare eftermiddag än vad jag ska ha.. puss på er!

Kommentarer
Postat av: Liene

Jag var där och sålde !! :o

2008-12-07 @ 18:25:48
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0