BikBok on the menu

När jag är ute på mina shoppnigrundor blir det automatiskt att jag går till samma affärer. Alltid alltid. Väldigt tråkigt tycker jag så det ska det bli ändring på. En affärer som jag besökt alltför sällan är Zara, jag bara älskar deras övervåning på Drottninggatan där det är lite mer casual kläder än på nedervåningen. När det kommer till mönstrade skira blusar är nog Zara bland dom bästa på det!
BikBok älskade jag när jag gick i femman, sexan och sen dess har jag knappt gått in på en BikBok.. Vet inte riktigt varför egentligen. Men nu såg jag på deras hemsida att dom har en hel del fina saker i sin höstkollektion. Titta själva!


Kommentarer
Postat av: soravi

Tunikan och koftorna är ju nästan... to die for!

2008-11-25 @ 16:57:22
URL: http://soraaavi.blogg.se/
Postat av: Diana

Snöar det hos dej?

Det gör det här, och jag passade på att gå ut och fotografera lite, du får gärna lämna en kommentar om vad du tycke rom bilderna!

Pöss!

2008-11-25 @ 16:58:07
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0