Börjar om på nytt

Nu har jag bestämt mig för att börja om helt och hållet. Det är just därför jag har raderat alla mina inlägg. Jag hoppas ni kommer följa bloggen.

Idag hade jag no och franskaprov, och båda gick faktiskt riktigt bra! Fick mitt omdöme av min lärare idag, och stod mest positiva saker om mig, förutom att jag måste göra omprov i matte nästa vecka, vilket suger menmen... Det är iallafall första gången jag måste göra omprov. Har inte hänt så mycket mer idag. Däremot var gårdagen riktigt rolig. Alla högstadiets musikklasser i skolan fick åka in till stan och se på när fem killar, som varit med i talang 2008, spelade på olika slags trummor. De hade mycket humor i uppträdandet också, och det var hur kul som helst!
 

Här är ett klipp av de när dom uppträder i talang 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0