Ett stycke onsdag

Hej! Sitter äntligen och slappar framför datorn. Med två stycken ögon som knappt kan hålla sig öppna. Ja, ni förstår säkert att jag är jätte trött. Mentorslektionen idag var jätterolig som vanligt, eftersom att våran lärare aldrig är i klassrummet med oss hinner vi alltid busa lite. Men idag skickade han in oss en och en i sitt kontor och pratade med oss om vad vi kunde göra för att förbättra oss i skolan. Och jag fick ett kassetband av honom som han vill att jag ska lyssna på varje kväll, innan jag går och lägger mig. När jag lyssnade på det så var det en man som prata om att andas ut och in och massa sånt. Fattar inte varför han gav det till just mig.. som att jag ens tänker lyssa på det.. När vi hade matte med honom fick jag reda på att jag fått vg+ på matteprovet. Det är nog första gången jag får så bra på ett matteprov, så jag är jätteglad! Imorgon är det tomtenatta i väsby c, ska gå dit med hanna eller my, venne vem av dom. Kanske båda ? Andreas johnsson ska uppträda och sen så blir det rea på typ allt i centrum. Klart man ska passa på att shoppa lite! Nej nu ska jag tvätta bort sminket dra på mig en stoor mysig t-shirt och krypa ner under täcket. ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0