Friday

Matteprovet gick jättebra, och resten av skoldagen har varit helt okej tycker jag. Efter skolan gick jag till centrum med hanna och kollade efter kläder till dansshowen på söndag, och slutligen köpte vi vita strumpbyxor som man tydligen skulle ha på sig till showen. Sen träffade vi på min mamma och kollade runt i lite affärer med henne. Köpte en jättesöt, svart cardigan från now clothing. Sen gick jag och hanna till coop och köpte dricka, och satte oss vid petit four i centrum. Efter det gick vi hem till mig och kollade på the texas chainsaw massacre , och just nu sitter vi och kollar på idol. Temat är kärlek, och nu ska alice sjunga! byebye


Kommentarer
Postat av: Anonym

idol suuger min kuk

2008-11-22 @ 20:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0