Sön, mån, tis

Dålig uppdatering, jag vet. Sitter typ nästan aldrig vid datan längre, gör en massa annat på min fritid istället, så förvänta er inte att det blir så mycket inlägg från mig. Showen i söndags gick iallafall jättebra, och gud vad kul det var! Allt gick precis som planerat, förutom att ena bandet på linnet jag hade på mig när vi dansade åkte av, usch vad pinsamt det var. Men allt annat gick jättebra! Gårdagen i skolan var helt okej. På musiklektionen dampade våran lärare, och skickade ut halva klassen, och vi hann inte med någonting alls. Han skrek bara på oss och sen fick vi gå hem en halvtimme innan vi egentligen skulle ha slutat för att han inte orkade med oss längre. Det var väldigt många som körde snöbollskrig i skolan idag lite överallt, fastän man egentligen bara fick köra det bakom själva skolan, vilket gjorde att man fick snöbollar på sig precis vart man än gick. Och när jag, sofia och ellen ställde oss precis utanför ingången till skolan för att ta luft så kommer mohammed och mular mig, och jag tappar mitt ena örhänge. Och då säger jag såklart åt honom att sluta hålla på, men ändå så mular han mig igen. Och då blir jag förbannad och får höra att mia också blivit mulad, och säger till mats vad som hänt. Och då säger han det till rektorn och mohammed blir avstängd under en visst tid. Och nu är mohammed skitsur på mig, för ingenting? Rätt åt den jäveln, fyfan vad jag hatar honom. Blir äcklad. USCH! På den sista lektionen, som då var so, passade amanda och nora såklart på att vrida klockan framåt så att vi skulle få sluta tidigare för tredje gången i rad. 30 minuter alltså, så lektionen blev plötsligt bara en timme lång! Och under lektionen körde typ alla snöbollskrig, och när folke kom så var det en massa snö i hela klassrummet, haha :D Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen blir det träning för min del. puss!

Kommentarer
Postat av: hanna

mohammed är hur jävla cp som helst, ska döda den jäveln

2008-11-25 @ 17:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0