Plugg & dans

Förlåt för en dålig uppdatering. Hade så mycket annat för mig igår. Var tvungen att plugga so, och efter det dra till dansträningen. Det var våran sista dansträning för terminen, och fyfan vad fort det har gått! På söndag har vi iallafall dansshow, och på fredag ska jag och hanna dra till väsby c och köpa kläder till showen. Skolan har varit okej, som vanligt. Har inte hänt något speciellt, förutom att det var tredje världskriget på mentorstiden, och det var skitkul! Vi skulle nämligen kolla på en dokumentär då, under tiden som våran lärare skulle dra och göra något, men istället så började alla att kasta saker på varandra, och det blev rena kriget där inne. På franskan fick vi tillbaka våra prov som vi gjort för nån vecka sen. Fick mvg, men eftersom att franska är så sjukt lätt så var det ju inte så förvånande, men ett mvg är ju alltid ett mvg. :) Är sjukt förkyld och känner att jag bara vill lägga mig ner och sova, men tyvärr så måste jag plugga till matteprovet. Skriver kanske mer sen, beroende på ork och lust. kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0