Konfalägret

Hallojjsan! Kom precis hem från lägret, och åh vad kul vi hade det! Det enda som sög var att roudi inte kunde följa med. I fredags körde jag och några fler anden i glaset i midnatt, men det funkade ju såklart inte för att jossan rörde vid glaset hela tiden, den jäveln. Och så körde vi sanning och konsekvens, och det var ju hur kul som helst eftersom att man fick veta väldigt mycket om varandra som man verkligen inte trodde om just den personen. Vi såg också på en film som typ heter SOS tror jag. Såg den iallafall på tv för typ tusen år sen. Stig helmer som är med i den filmen är ju bara såå söt! Han är ju så klumpig också, haha. Sen så har vi busat och såklart gjort så mycket annat. Jag var ofta väldigt trött när jag var där, vilket berodde på att jag inte sovit så bra. Har ju sömnproblem och det hjälpte ju inte direkt att somna snabbare när sängarna var så obekväma och kuddarna så hårda. Och dessutom var vi tvungna att gå upp vid 8. Men annars var lägret superkul! På tillbakavägen hem såg vi på saw 2, usch va hemsk den var. Fyran är nog den bästa av dom alla. Måste ju bara se femman, mina kompsar som sett den säger att den suger men fastän den suger så MÅSTE jag se den ändå.Tyvärr har jag ingen bild, men om jag lyckas få nån bild av sofie så lägger jag in den här. Klockan fyra idag ska jag sälja fika i vilunda aulan med min klass. Orkar verkligen inte det, men jag måste.. pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Hampus

Hahhah grymt roligt var det juuh

2008-11-16 @ 15:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0