I <3 fredagar

Hejhej. Var på tomtenatte igår med både hanna och my. Och det var folk precis överallt i centrum och utanför, blev helt yr av att det var så mycket folk. Utanför stadium stod det några kvinnor och män och delade ut gratis friskis och svettiskort som man kunde använda en gång. Vi bestämde oss för att gå tillsammans nästa tisdag klockan 18.00 då bästa passet kommer att vara. Vi stannade iallafall där till 22.00, så jag var riktigt trött när jag kom hem.
Min dag har varit helt okej, börjar låta som en vana för mig att säga så, haha. Nej men skolan kan nästan aldrig vara bättre än okej eftersom skola är skola. Det innebär ju långa lektioner, tråkiga lärare, prov osv. Ni förstår någ vad jag menar. Men givetvis finns det sköna människor i skolan, som gör att den blir mkt roligare, tack och lov!
 Hade engelskaprov idag, och mer än halva provet var typ bara en massa hörövingar, och sånt suger jag på! Hinner aldrig med. Men glosorna och den pågående formen gick jättebra. Hoppas bara att jag fått högre än G. På svenskan fick vi sjunga igenom de fem låtar vi valt att sjunga i gamla apoteket på söndag, då det är första advänt. Och det lät jättebra! När vi hade idrott var det badminton som gällde, och det var askul. Spelade med lucas nästan hela lektionen och vi kom upp till 47, bra va? :)
Ikväll ska jag nog bara slappa framför tvn och datan , orkar faktiskt inte göra något annat efter en helt galet stressig vecka. Nästa vecka blir ju minst lika stressig, usch och blä. Men nu ska jag inte tänka på det mer, blir bara så deppig när det kommer på tanke. Men något som gör mig glad är att jag ska träffa underbara douglas imorgon. Lääängtar! ha en bra dag! / eran carro

Kommentarer
Postat av: JENNA

Ha en bra helg snygging!

2008-11-28 @ 16:52:55
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-11-29 @ 11:08:06
Postat av: dani

´vilken tid ska ni sjunga vid gamla apoteket? :) <3

2008-11-29 @ 14:00:08
URL: http://lobsters.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-11-29 @ 14:06:30
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: carro

klockan 12.00 och 13.00 :)

2008-11-29 @ 19:37:38
URL: http://typisktcarro.blogg.se/
Postat av: hanna

carol du stack hem vid 22.00 jag o my 23.00

2008-11-29 @ 21:41:51
Postat av: carro

jaja men jag behöver ju inte komplicera det för de som läser, fattar ju inte ens själv vad jag skriver om jag ska skriva precis det som vi gjort

2008-11-30 @ 14:43:53
URL: http://typisktcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0