Utvecklingsamtal

Kom precis hem från skolan med mamma. Var nämligen på utvecklingsamtal. Eftersom att jag slutade skolan 15.30 och utvecklingsamtalet skulle börja 16.30 så tyckte jag inte att det var någon idé´att gå hem så jag var kvar i skolan med elin som skulle ha utvecklingsamtal 16.00 fast med en annan lärare dårå. Och sen kom mamma och vi stod och vi stod och väntade i en timme fastän vi egentligen inte skulle ha väntat så länge. Men det förvånade mig inte direkt så mycket som afshin pratar. Fredrik messade mig typ nyss och sa förlåt typ tusen gånger, eftersom att det var han och hans föräldrar som var innan mig. Sjukt gulligt av honom. :) Under utvecklingsamtalet sa afshin bara bra saker om mig. Det enda som var dåligt var att jag måste göra omprov i matte på fredag. Och sen så tycker han att jag bör träna på mitt självförtroende. Jag hatar verkligen afshin. Han är helt dum i huvet. Tur att han bara är vikarie åt hos fram till jul. Ikväll ska jag tydligen gå på min syrras orkester. Hatar sånt, men hon vill ju så gärna att jag ska komma. Orkar inte skriva så mycket mer, ciao amigos!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch hatar utvecklingssamtal ...

2008-11-17 @ 21:09:26
URL: http://petrasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0