With or without you

Nu har jag pluggat i nästan en timme. Framsteg måste jag säga, nejmen nu måste jag verkligen skärpa mig. Ikväll blir det att sova tidigt, måste ta igen alla timmar som jag lyckats tappa i helgen då jag varit på läger. Helgen är till för att sova ut och hämta sig - right? Wellwell, inte enligt mina vanor tydligen..

Avslutar dagen med en "dagens"
Here it goes:
Dagens humör: Glad men trötter
Dagens mående: Lite huvudvärk och smått illamående, men jag klarar mig alltid!
Dagens borde: Lägga mig riktigt tidigt
Dagens frisyr: Utsläppt/hästsvans
Dagens klädsel: Mjukis, linne, tröja
Dagens planer: Plugga lite smått, shoppa lite höstgrejer. Done!
Dagens materiella vill ha: En gullig liten rosa laptop
Dagens längtan: Kärlek
Dagens beroende: Beroende? Mobilen kanske..
Dagens tråkigaste: Vädret, lätt!
Dagens roligaste: Sebbes och min humor, always!
Dagens middag: Pasta såklart!
Dagens låt: 
Keane - With or without you

Kommentarer
Postat av: dani

jag har en rosa laptop! ;P <3

2008-11-20 @ 20:06:25
URL: http://lobsters.blogg.se/
Postat av: carro

ååh vill så gärna ha en sån :o

2008-11-21 @ 20:34:04
URL: http://typisktcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0